What gets measured, gets managed.

ref Peter Drucker

The price of light is less than the cost of darkness.

ref Arthur C. Nielsen
Budgetsites Webshop

Bent U zichtbaar in Google ? Wees je concurrenten een stap voor!

Juiste informatie > gerichte bijsturing > meer resultaat > verhoging omzet

Zichtbaar zijn in Google is belangrijk en brengen het merendeel van de bezoekers aan. Het aantal bezoekers is leuk om te weten maar zegt eigenlijk niet zoveel. Hoelang blijven ze op de site, hoeveel pagina's raadplegen ze gemiddeld, klikken ze door naar contact, komen ze uit het juiste marktsegment, worden de pagina's van de nieuwe producten wel bekeken, welke pagina's scoren voortdurend goed, en welke juist niet, renderen de investeringen in portaalsites en adwords wel, ... ? Dat is veel relevantere informatie dewelke ons gericht op weg zet om de website scherp te houden en voortdurend te verbeteren. Goede analytics resultaten zijn een belangrijke basis voor een gerichte en succesvolle SEO optimalisatie. Elke Budgetsites klant ontvangt op het einde van de maand een uitgebreid analytics rapport.

Investeren in een nieuwe site inclusief dure SEO optimalisatie en dan wachten op wat komen gaat is verkeerd. Iedere maand weer moet het bezoekersgedrag en zoekprocess geanalyseerd en op de juiste manier bijgestuurd worden. Alleen op deze manier zal een site steeds beter gaan functioneren en dus meer geld opleveren. Budgetsites gelooft in dit process en gaat enkel voor bewezen resultaten. Wij maken dan ook geen begroting of factuur op voor een nieuwe site maar rekenen elke maand één dag aan, weliswaar met een jaarcontract. Deze overeenkomst is all-in; aanmaak website, 2-wekelijse SEO opvolging en bijsturing waar nodig, analytics & google search reports en acties, hosting & domeinen. Na een jaar wordt de nieuwe situatie ge-evalueerd.

  • Hoe doet mijn website het eigenlijk?
  • Hebben mijn marketing inspanningen effect?
  • Hoe gedragen de mobiele gebruikers zich?
  • Hoeveel bezoekers komen er via Google?
  • Renderen mijn inspanningen op de social media?
  • Enkel relevante resultaten, filters juist ingesteld
  • Reageer ik op het gedrag van de users?
  • Biedt mijn content wel een antwoord op het zoekersgedrag?